Projekt Inovativno učenje in poučevanje za kakovostno kariero diplomantov in odlično visokošolsko izobraževanje (INOVUP) sta kot dobro prakso na področju krepitve kakovosti visokošolskega učenja in poučevanja prepoznali tudi OECD in Evropska komisija. Na 5. seminarju medsebojnega učenja LMRO-PI 5 “Podpiranje izboljšav pri poučevanju in učenju za potrebe študentov in zahtev trga dela”, ki je potekal 10. marca 2022, je 25 institucij predstavilo primere dobrih praks in izboljšav na področju učenja in poučevanja, prilagojene potrebam študentov in potrebam na trgu dela.

Projekt INOVUP je na seminarju predstavil predsednik projektnega sveta INOVUP prof. dr. Tomaž Deželan, ki je med drugim izpostavil naslednje ključne dosežke in dejavnike uspeha: povečan dostop do podpore na področju poučevanja in učenja za vse visokošolske učitelje in sodelavce; uvedbo prvega celovitega sklopa usposabljanj za razvoj učenja in poučevanja na nacionalni ravni; organizacijo usposabljanj  za različne ciljne skupine udeležencev ter različna področja in discipline; trajno podporo visokošolskim učiteljem, ki se je povečala še zlasti med epidemijo; ter izjemno sodelovanje vseh javnih visokošolskih zavodov na področju krepitve učenja in poučevanja v visokem šolstvu. Projekt INOVUP, ki ga sofinancirata Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport RS in Evropska unija v okviru Evropskega socialnega sklada, je v treh letih od pričetka poskrbel za izvedbo več kot 300 usposabljanj na področju inoviranja učenja in poučevanja, v katere se je vključilo več kot 7700 visokošolskih učiteljev in sodelavcev. Prav tako je bilo prepoznano, da se je INOVUP hitro odzval na izzive epidemije covida-19 in na ta način poskrbel za primerno podprtost visokošolskih učiteljev in sodelavcev ter hkrati tudi za večjo ozaveščenost o pomenu učenja in poučevanja, še posebej v luči novih in negotovih razmer.

Udeleženci seminarja in so se strinjali, da so digitalizacija, razumevanje kurikula in pedagoška usposobljenost izjemno pomembni za kakovost študijskega procesa, pri čemer je bilo poudarjeno, da se ne sme pozabiti na študente in da je potrebno ustvariti okolje, v katerem bodo učitelji in študenti delovali vzajemno. Tudi zato nas veseli, da je bilo odlično delo na projektu INOVUP prepoznano s strani takega foruma, ki razume kompleksnost izobraževanega procesa in ga kritično presoja na evropski ravni. To nam daje dodaten zagon pri nadaljevanju dela na zastavljenih ciljih tudi po koncu projekta.