Nacionalna agencija RS za kakovost v visokem šolstvu (NAKVIS) je organizirala posvet o pomenu in ciljih postopkov samoevalvacije, ki je potekal 26. 11. 2019. Posvet, namenjen članom samoevalvacijskih skupin in strokovnih služb visokošolskih zavodov ter višjih strokovnih šol, je naslavljal pomen in cilje, istočasno pa tudi izzive, povezane s samoevalvacijskimi postopki.

Na uvodnem delu posveta so s prispevki sodelovali direktor NAKVIS-a dr. Franci Demšar, ki je spregovoril o delovanju agencije in prihodnjih načrtih, direktor EQAR (The European Quality Assurance Register for Higher Education) Colin Tuck, ki je demonstriral uporabo podatkovne baze DEQAR in vodja oddelka evalvacij pri ENQA (The European Association for Quality Assurance in Higher Education) Goran Đaković, ki je predstavil vlogo ENQA pri evalvaciji članic tega združenja.

Izhodišče za osrednji del posveta in razpravo je predstavljala raziskava mag. Jerneja Široka (NAKVIS) Samoevalvacijske prakse v visokem šolstvu, ki je z izsledki sistemske analize za področje notranjega zagotavljanja kakovosti služila za izmenjavo mnenj o obliki in ključnih poudarkih samoevalvacijskega poročila, namenu in ciljih samoevalvacije ter ključnih naslovnikih samoevalvacije.

V panelni razpravi so sodelovali mag. Jernej Širok (NAKVIS), prof. dr. Ivan Svetlik (član sveta NAKVIS), Alen Brkić (nekdanji član sveta NAKVIS), Katja Kamšek Žibert (Univerza v Ljubljani, Univerzitetna služba za kakovost, analize in poročanje), mag. Maja Zalokar (B&B Višja šola, Visoka šola za trajnostni razvoj) in Klemen Šubic (NAKVIS).

Več informacij s povezavami do prispevkov najdete na spletni strani NAKVIS.